Krótkie procedury. Przejrzysta komunikacja. Doskonała obsługa. I ostatnia, ale nie mniej ważna kwestia, dotrzymywanie obietnic, to atuty firmy Van der Sluis Handel en Transport BV, która ujawnia, dlaczego wyżej wymienione zasady są ważne dla utrzymania lojalności klientów i sukcesu firmy.
Firma Van der Sluis Handel en Transport BV została założona w latach 90. Holenderski zarząd rozpoczął swoją działalność jako firma handlowa i transportowa produktów rolnych i pozostał tej zasadzie wierny.
Z biegiem lat firma rozszerzyła swoją ofertę o produkty drzewne, takie jak zrębki czy nowoczesne produkty, w tym soja. Dostarczanie produktów sypkich zostało znacznie usprawnione dzięki zastosowaniu podłóg typu „walking floor” (naczepa wyposażona w ruchomą podłogę).
„Walking floor” umożliwia niezwykle prosty i efektywny załadunek zarówno z tyłu, jak i z boku naczepy. Towar jest przesuwany do przodu lub do tyłu na listwach podłogi za pomocą zgarniacza wyposażonego w specjalną przekładnię hydrauliczną. Oszczędza to również siły i czas podczas rozładunku. Stosowanie ”walking floor” zapobiega kontuzjom fizycznie zmęczonego kierowcy ciężarówki.
VDS zajmuje się głównie transportem ładunków drobnicowych z krajów Beneluksu do Danii. Firma zajmuje się między innymi transportem pasz i karmy dla zwierząt. Ten rodzaj transportu podlega ścisłym wymogom bezpieczeństwa i higieny pracy.
VDS jest jedną z firm posiadających certyfikat GMP plus. Znak ten gwarantuje, że wszystkie procedury, takie jak przyjmowanie zamówień, transport i czyszczenie są zgodne z odpowiednimi protokołami.
Ponadto firma oferuje całodobowy transport. Jeśli zlecenie transportowe wpłynie przed godziną 17:00, firma gwarantuje odbiór towaru następnego dnia. W okresach wzmożonego ruchu jest to prawdziwe wyzwanie. Gdy dział planowania firmy otrzymuje pilne zlecenia i więcej transportów niż firma jest w stanie obsłużyć, korzysta z Systemu Logistycznego TIMOCOM. System ten pozwala w łatwy i bezpieczny sposób znaleźć odpowiedniego partnera. Firma nie może sobie pozwolić na spóźnienia, ponieważ spowodowałoby to zakłócenia w łańcuchu dostaw.
Aby uniknąć zakłóceń w łańcuchu dostaw i jeszcze bardziej go zoptymalizować, VDS używa systemu zarządzania transportem od 2003 roku. System ten jest również połączony z systemem Smart Logistics firmy TIMOCOM poprzez interfejs wymiany towarowej. Oferty frachtowe są przekazywane za pomocą jednego kliknięcia i przydzielane w ciągu kilku sekund.
Jest to również część „krótkich procedur”, do których VDS przywiązuje dużą wagę. Flota firmy, licząca 85 nowoczesnych pojazdów wyposażona jest również w systemy GPS. Oznacza to, że zlecenia przyjęte za pośrednictwem Systemu Logistycznego TIMOCOM można w każdej chwili śledzić na mapie ogólnej.
Firma Van der Sluis Handel en Transport BV od początku specjalizuje się w sektorze rolniczym i nigdy nie przestała kwestionować swoich starych, dobrych metod. Firma zmodernizowała między innymi technikę pojazdów ciężarowych, rozszerzyła paletę produktów, zoptymalizowała serwis i kontynuuje integrację procesów w łańcuchu wartości. Wszystkie decyzje podejmowane są w długoterminowych okresach i są dostosowane do głównej działalności firmy.